Thursday, July 26, 2012

Engaging the City through Digital Marketing

Consul, a subsidiary of Whirlpool Corporation in Latin America is a leader in electrical appliances sector.  It believes in joy, optimism, inclusion, strong consumer relationships and branding.   Its digital marketing campaign for liquid soap involves 100 people wrapped in green towels, walking around Sao Paulo’s famous Paulista Avenue. By engaging the city, its famous landmark as well as its colorful people, it sent a wonderful message that one can wash 100 towels without refilling the soap and softener concentrate.
 
Cônsul, uma subsidiária da Whirlpool Corporation na América Latina é líder no sector de electrodomésticos.  Ele acredita na alegria, otimismo, inclusão, relações de consumo forte e branding.   Sua campanha de marketing digital para sabonete líquido envolve 100 pessoas envolvidas em toalhas verdes, andando ao redor da famosa Avenida Paulista de São Paulo. Acoplando a cidade, seu famoso ponto turístico, como também seu povo colorido, ele enviou uma mensagem maravilhosa que se pode lavar 100 toalhas sem recarregar o concentrado de sabão e amaciante.



Reference: Consul Brazil
 
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